«
  1. Anasayfa
  2. Teknoloji
  3.  UPS, yapay zekâ destekli yeni çözümü ile Avrupa gönderi işlemlerini kolaylaştırıyor

 UPS, yapay zekâ destekli yeni çözümü ile Avrupa gönderi işlemlerini kolaylaştırıyor

ups-yapay-zeka-destekli-yeni-cozumu-ile-avrupa-gonderi-islemlerini-kolaylastiriyor.jpg

 UPS, yapay zekâ destekli yeni çözümü ile Avrupa gönderi işlemlerini kolaylaştırıyor

 

UPS, hızlı ve güvenilir yurt içi ve yurt dışı lojistik çözümleriyle 100 yılı aşkın süredir müşterilerinin gönderi ihtiyaçlarını karşılamaya ve deneyimlerini iyileştirmeye devam ediyor. UPS, gümrük kodlarını otomatik olarak oluşturan yeni yapay zekâ destekli çözümü ile müşterilerine gümrük işlemlerinde hız ve kolaylık sağlıyor. 

 

UPS, Ekim ayında hizmete sunduğu yapay zekâ destekli yeni uygulamasıyla genellikle uzun süren ve karmaşıklığından dolayı endişe yaratan gümrük işlemlerini basitleştirerek, müşterilerinin gönderi süreçlerini daha hızlı ve kolay tamamlayabilmesini sağlıyor. Avrupa Birliği ülkelerine gönderi işlemlerinde gümrük kodlarını otomatik olarak oluşturan yeni araç sayesinde UPS, özellikle KOBİ’lerin ve girişimcilerin ihracat sürecinde önlerine çıkabilecek engelleri kaldırmayı ve bu işlemleri dijital ortamda daha kolay ve sorunsuz bir şekilde yönetmelerini amaçlıyor.

 

UPS’in sınır ötesi ticareti kolaylaştıran lojistik çözümleri ve müşteri odaklı dijital hizmetleri sayesinde müşteriler, gönderi işlemlerini daha hızlı, verimli ve çevre dostu bir şekilde tamamlayabiliyor. UPS, müşterilerinin ürünleri için doğru açıklamalar oluşturmalarına yardımcı olan UPS Export Assure ve ticaret ve gümrük belgelerinin elektronik olarak gönderimini sağlayan UPS Paperless Invoice gibi akıllı çözümleriyle gönderi süreçlerinde daha az manuel işlem, daha kısa gümrük bekleme süresi ve kâğıt tasarrufu sağlıyor.

 

UPS Türkiye Ülke Müdürü Engin Kolat, “Biz UPS olarak kendimizi bir lojistik şirketinin ötesinde bir teknoloji şirketi olarak görüyoruz. Bu gibi akıllı çözümlerimizle manuel olarak yapılan birçok işlemi dijital platforma taşıyor ve hata oranlarını azaltıyoruz. Bu sayede müşterilerimize daha hızlı ve etkili bir şekilde yanıt veriyor, müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Dijital dönüşüme öncülük etmek ve müşterilerimize benzersiz bir hız ve güvenilirlik sağlamak için teknolojik ve inovatif atılımlarımıza devam edeceğiz” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

Ulusal Haber Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *